Ads Top

A KAZANÇ PLUS İNCELEMEYE ALINDI!!!

BUNDAN SONRA HERŞEY YASAL...



Başvurunuz incelenmiş olup, şikayet konusu satıcı/sağlayıcı uygulamaları Bakanlığımızca 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun kapsamında hazırlanacak denetim programında değerlendirilmek üzere kayıt edilmiştir. Diğer taraftan, piramit satış sistemlerine ilişkin aşağıdaki açıklamaların yapılmasında fayda görülmüştür.



6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve uygulama yönetmeliklerinde; network marketing, çok katmalı pazarlama, ağ pazarlama vb. isimlerle adlandırılan, ancak zaman zaman tüketici mağduriyetine yol açabilen ve geleneksel satış/pazarlama yöntemleri dışında olan organizasyonlara ilişkin olarak özel hüküm niteliğinde düzenlemelere yer verilmiştir.
Bu kapsamda öncelikle, 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanunun “Piramit satış sistemleri” başlıklı 80 inci maddesinin birinci fıkrası ile “katılımcılarına bir miktar para veya malvarlığı ortaya koymak karşılığında, sisteme aynı şartlar altında başka katılımcılar bulma koşuluyla bir para veya malvarlığı kazancı olanağı ümidi veren ve malvarlığı kazancının elde edilmesini tamamen veya kısmen diğer katılımcıların da koşullara uygun davranmasına bağlı kılan, gerçekçi olmayan veya gerçekleşmesi çok güç olan kazanç beklentisi sistemi” olarak tanımlanan piramit satış sistemlerinin kurulması, yayılması veya tavsiye edilmesi yasaklanmış olup, aynı Kanunun “Ceza hükümleri” başlıklı 77 inci maddesinin onyedinci fıkrasında yer alan; “… piramit satış sistemini başlatan, düzenleyen veya toplantı, elektronik posta veya diğer birçok kimsenin de katılımını sağlamaya elverişli yöntemlerle yayan veya böyle bir sistemin diğer bir şekilde yayılmasını ticari amaçlarla destekleyenler hakkında 26/9/2004 tarihli ve 5237 sayılı Türk Ceza Kanununun ilgili hükümlerinin uygulanır.” hükmüyle de söz yasal düzenlemeye aykırılığa ilişkin cezai müeyyide düzenlenmiştir.

33 yorum:

  1. Mrb. İnceleme ne zaman başlamış? Şirket yöneticileri şu an il il tanıtım toplantıları yapıyor.. Bilgilendirmeleriniz için teşekkürler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 20 martta başlamıstır 2 hafta içerisinde resmi denetleme yapılması beklenmektedir.

      Sil
    2. Merhaba, 2 hafta geçti galiba.sonuç ne oldu. Keza yaklaşık 15 gündür belirli nedenlerle(bahanelerlr) pata yatırma erteleniyor.

      Sil
    3. mert bey merhabalar bir çok sistemin hesaplarına bloke kondu muhtemelen bu sisteminde hesaplarında bloke vardır sorusturmanın devam ettiğini biliyorum Türkiye dışında olduğum için daha net bilgileri ancak ay sonu aktarabiliceğim

      Sil
    4. Teşekkür ederim

      Sil
  2. Resmi bir kaynak göstermelisiniz nerde kanıt

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya gökhan bey herkes bağırıyor kanmayın etmeyin diye siz resmi evrak dahi gösteremeyen ponzi sistemin bana mı savunuyorsunuz yapmayın allah askına bugun daha bakan acıkladı 60 adet şirket bulundu inceleme yapılıcak diye ben başvuru yazımı paylaştım bu resmi dilekçemin bana dönüş yazısıdır dilekçe hukukiş bir surecte oldugu için bir kısmını paylaştım davanın gidişatı etkilenmesin diye bana bunun ponzi bir sistem olmadıgının kanıtını gösterin lğtfen beklıyorum sizden komik gercekten komik guzel ülkemin insanları yapmayın...

      Sil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Resmi kaynak gösterin demek savunmak mi oluyor anlayamadım.ortaya bir tez atıyorsanız bu kanit gerektirir. Kurum vergi levhalı devlete vergisini ödüyor.neyin ponzi sistemi bu? Takip edeceğim yazinizi


      Lütfen takip edin Detay maxinet hakkında sorusturmada tamamlandı şlekm yapılma sürecine girildiler bu firmada yakın zamanda sonuclarını goruceksınız az sabrederseniz direk somut adımları gorursunuz son 2 haftaları

      Sil
  4. Sayın Bey Efendi o kadar dediniz denetleme vs. hani ne oldu herhangi bir iş yok şirket hala babalar gibi devam ediyor. veya denetleme oldu her hangi bir sıkıntı cıkmadı. 2 hafta yazmıssınız ama 3 haftadan fazla oldu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. siz yasal prosedurun y sinden anlamadıgınız için denetleme suresi işlemlerle alakalı baslangıc tarihidir o yani daha yeni incelemeye başlanıcak işi bilmeden benle bu tarz konulara girmeseniz yakın zamanda babaları alıcak olan kim görürsünüz...

      Sil
    2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
  5. Ne kadar güzel demişsiniz allah akıl vermiş kimseye yönlendirme değil amacımız doğru bildiğimizi savunmak bu değilmidir bir asıl amaç benim içimde huzur var sayın murat bey başka bişi bulamazsınız bu bunyede cok gördüm gelip paralarım gitti diyenleri simdide çifo bankcılar aglıyorlar ne gerek var yatırımınızı neden direk yollarla kendiniz yapmıyorsunuz benim bir kaygım yok sizin para kazanma kısa yoldan zengin olma kaygınızı böldüysem kusura bakmayın kolay ekmek yok var gibi gözuken bu sistemler baskarınıda dahil ederek onlarıda bu gunaha cekmekten baska bişi değil daha ne zaman farkına varıcaksınız kendim için rahatım sırf yalanlar soylememek için yeni nesiller yetiştirmeyi hedefledim bu yuzdende akedemisyenlik kariyeri yapıyorum yobazlık hokkabazlık degil nesillere dogru bildiğiniz inandıklarınıza yürümeniz gerektiğini öğreticem kariyerimi sorgulamak isterseniz önce aynada kendinize ben ne yaptım ne başardım neredeyim bu sistemlere neden bulastım sorusunu sormalısınız emin olun bunun cevabını kendinize verirken bile dürüst olamıcaksınız bana burda dürüstlük naraları atmayın ilk giren kazanır sistem olduğunu bal gibi biliyorsunuz çok güzel dediniz firma neden dava açmıyor hiç düşündünüzmü çünkü bu sistem incelemeye girerse cıkamaz kimse kimseden devletin denetimi dısında para toplıyarak yüksek kazanclar vericeğini sağlıyamaz bu bir dolandırıcılıktır bu kanunda böyle tersini iddaa ediyorsanız anayasa kitapcıgı alın okuyun derim ziraa güzel bir lafla size cevabımı vereyim Alimle sohbet et , alırsın mertebe; cahille sohbet etme,dönersin merkebe iyi geceler...

    YanıtlaSil
  6. Benim anlamadığım olay şu:Bu ponzi diye tabir ettiğiniz sistemleri niyeyse hep size soruyorlar ve ne hikmetse siz de bu konuda çok bilgili gözüküyorsunuz. Çiftlik banka, a kazanç plus a, detay maxinet e girenlere salak gözüyle bakıyorsunuz ama aslında eskiden siz de bu sistemlerin içindeydiniz ve yazı yoğunluğuna bakacak olursak a kazanç plus tan çok bahsediyorsunuz. Bu sistemin ilk giren üyelerindendiniz. Ama ne hikmetse şirket yatırımcıların parasını ödediği halde sizin bir kuyruk acınız var. Neden acaba? Hocanın dediğini yap yaptığını yapma mantığında mısınız yoksa ben alacağımı aldım karımı ettim bundan sonra ne o şirket ne de insanlar kazansın kafasında mısınız? İyi günler efendim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Ben adli vakalardan ve bilişim alanında bolca koşturmam oldugu için hiç düşünmüyorsunuz dimi ofise gelip ya ben bu kairos diye bişeye girdim param gitti ingiltereye dava acalım diyenleri hiç dusunmuyorsunuz yada çiko bank yandı ah param gitti ne olur avukat bey kurtaralım diye geldiklerini :) (galiba siz yorumları okumamıssınız ben stajer avukatım bana adli vaka geliyor ben elinde birşey olana bir avuç tuzla gidenlerden değilim :) ) a kazancıda soylediğim gibi bir arkadasımız girmeyi dusunmus geldi danıstı bizde bir kaç telefon ettik sonuclarını gorduk ben aglama duvarı olduktan sonra siz yanıyorsunuz beyfendi bana giren cıkan yok cok sukur paramıda kazanıyorum ha siz oldukca boyle seylere prim verdikce bende para kazanırım ayrı mevzu allah sizi başımızdan eksik etsin diyebilecek kadarda içim rahat benim avukat abilerimin yanında cok yananı gordum sizde yanmayın diye yazıyorum eleştirmeden şapkanızı alın dusunun ben haksızsam zaten düzeltirim ama ya haklıysam ya paranız giderse neden yasal olmayan bişeye yatırım yapasınızki ben şirketi yasal olmaya davet ediyorum katılım bankalarıyla sizi karada zararada ortak etsinler o zaman o kurdukları sirketten ortaklık versinler neden bişeyin sahibi olmayasınız bazen insanlara iyilik yapmakta suç oluyor sevgiler saygılar :) ...

      Sil
  7. Bu işlere giripte parasını kaybetmeyen bilmez parayı herzaman kasa kazanır

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    2. Başvurunuzda belirtilen hususlar doğrultusunda Siber Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğümüz tarafından tahkikata başlanmıştır.
      Bilgilerinizi rica ederiz .

      daha yeni başlanamıs olan bişeyede bitti demeniz ironi güldürmeyin kazıklanmaya doymayan halkım benim aynen böyle devam siz koyun olduktan sonra çoban olan çok olur aynen devam...

      Sil
  8. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yücel bey ne realinden bahsediyorsunuz sizin paranızla kurdukları şirketlerdenmi yapmayın allah askına bu sistem bir ponzidir elbet birgün acıklanıcak sizde biliyorsunzu ama ilk giren kazanırcılar hep böyledir sonra o teller kapanır sonrada size biz riskleri anlattık girmeseydiniz muhabbetleri başlar içiniz hala bir yerde bunun yanlış oldugunu coook iyi biliyorsunuz bana martaval okumayın zaman en guzel sey gosterecek sizlere doğruyu konusmak yerine bekleyin görün...

      Sil
  9. Merhaba, A kazanç, Fons AŞ mağdurlarıyız. Sizinle nasıl irtibata geçebiliriz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. konuyla alakalı olarak en yakın karakola şikayette bulunabilirsiniz kendi davamla ilgileniyorum bu tarz olaylarda dava almayacağım davanıza destek ve cevre illerde avukat arkadaslarımı önerebilirim hangi ilden oldugunuzu beyan ederseniz sevinirim

      Sil
  10. Yanıtlar
    1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    2. mail adresınızı alabılırmıyım

      Sil
    3. Sizin mailinizi verme imkanınız var mı ben size mail göndersem

      Sil
    4. ponzisistemler@gmail.com a iletiniz iletişim bilgilerinizi

      Sil
  11. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öncelikle cok geçmiş olsun dostlar uyarılarımıza uyanlar kurtuldu tabi bunun böyle olacağı belliydi sevgili dostlar elinizdeki tum yazısmalarla tum banka dekontlarıyla şikayette bulunun devletten avukat atamasını talep edebilirsiniz

      Sil
    2. Yani şimdi bunun böyle olcagi belliydide para devlet blokesesinde adam yurtdışına cikamiyo yatıranlar alamicaklar mi parayı

      Sil
    3. oncelikle ne kadar para varsa sahiplerine geri iade edilecek ama bu bir surec sizdende aldıgınız teminatları iade etmenizi talep edebilirler bu işlem 6 ay ile 1 yıl arası sürer diye tahmin ediyorum.

      Sil
  12. Bize niye kimse net bir bilgi vermiuorlar hani hrrhangi bir yanlışta tapo vardı ben 8bin yatırdım 3binden fazla alamadım hakım haram olsun helal etmiyırum milet zaten aç belki biraz yüzmüz güler dedik bu seferda rlde avuşta ne varsa oda giti hiç vijdan yokmu bunlarda bari mileyin parasını geri versinler😡😤

    YanıtlaSil
  13. Gidişat hakkında bilgi verebilecek kimse var mı acaba A Kazançla ilgili

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.