Ads Top

Gelelim fasülyenin faydalarına Akazancplus a ne oldu

 Evet uzun suredir yeni bir yazı yazamadım ama sizlerede paylaşalım dedim arkadaslar ya çok akıllı sanıyor millet kendini yada biz koyun olmaya alışmışızki buna kanıyoruz bakınız simdide yeni yöntem şu biz direk şirketimize yönlendirdik alan adını daha ne yapalım diyorlarmış haklısın kardesim o sitede bilgiler verıyorsun a kazanc plusın şirket evraklarınıda paylaş bakalım haa satıyosun ya bide paketlerinide o resmi sitede paylaş paylaşamazsın

ÇÜNKÜ DİREK PAKET SATIMI DURUMUNDA SUÇLU OLUCAKLARINI BİLİYORLAR 
DİYORLARKİ ŞU ÇİFO BANK OLAYI KÖTÜ OLDU TAM İŞİMİZİ PATLATICAKTIK Kİ BU CIKTI APAR TOPAR TOPLANDILAR NAPALIM HEMEN AKIL ALDILAR AKILLARINCA SİTEYİ ACİL KAPATIN NEYMİŞ SİTE BAKIMA ALINDI HOOP SİTE MERKEZ FİRMANIN SİTESİNE YÖNLENDİRİLDİ SİTE YENİLENDİ YÜZÜMÜZ DENİLDİ AMA RİSKLİ ZAMAN GECESİYE KADAR BU ALAN ADINDA İLERLEME KARARI ALINDI PAKETLER KALDIRILDI ŞU BANA HALA YAZANLAR NEDEN ŞİRKETİN RESMİ SAYFASINDA PAKETLER YOK ONUDA ACIKLASINLAR ARKADASLAR BİR İŞ RESMİ İSE VERGİSİ VERİLİR YANI FON ŞİRKETİYSENİZ BUNUN RESMİ KAYITLARI TUTULUR BUNLARDA KAYIT MAYIT YOK POLİSLERLE GÖRÜŞÜYORUM DİYORLARKİ RESMEN PONZİ AMA SORUŞTURMAYI BEKLEMEMİZ LAZIM HALA İNANAN VARMI YA DİYİPTE GÜLÜYORLAR BANA DEĞİL SİZE!!! 
MALESEF VAR DİYORUM MALESEF İÇİMDE BİR BURUKLUK BİZ ANLATTIKCA ANLAMAYANLAR CAHİLLER TOPLUMU SÖMÜRMEYE CALISANLAR COK OLUR BEN SONUNA KADAR ARKADASINDAYIM YAZILARIMIN ÇÜNKÜ KENDİLERİ BU TARZ AKIL OYUNLARI VE LAF CAMBAZLIKLARIYLA KENDİNLERİNİN PONZİ OLDUĞUNU KANITLADI SİTEDEN RESMİ SATISLAR YOK NEDEN ACABAORASI GRUP ŞİRKETİNİN RESMİ GİRŞİ CUNKU EE ACIN SİTEYİ NEDEN ACMIYORSUNUZ SORUSTURMA GECİRİYORLAR ARKADASLAR KOPEK GİBİ KORKTULAR BU YUZDENDE RESMİ SİTEYİ YONLENDİRİP BUNUN BİR FON SİSTEMİ OLUCAGINA DAHA FALİYETTE BİLE OLMADIGINI SÖYLUYORLAR EE SİZ YAZANLAR BURALARA PARA BASANLAR HODRİ MEYDAN PAKETLERİNİ YAZINDA GÖRELİM POLİS ARKADASLARA DESTEK OLUN HADİ HODRİ MEYDAN SORUSTURMA GEÇMİŞ MİLLETİ YALANLARINIZLA KANDIRAMICAKSINIZ BU SEFER İZİN VERMİYECEĞİM... ŞİRKET YETKİLİLERİ PARANIZLA FABRİKALAR MÜLKLER ALICAK SİZ ÇARPILAN OLMIYACAKSINIZ ŞİRKETE TEKRAR DİYORUM GEL KATILIM BANKASIYLA BU İŞİ YAP RESMİYETE DÖK BU BLOGU BANA ULAŞSSINLAR DAKİKASINDA KAPATICAM RESMİ OLUN VATANDAŞLAR KOLAY KAZANMIYOR BU PARALARI...

3 yorum:

  1. Hocam adamlar hakkında yurt dışına çıkma yasağı konmuş mu tedbiri olarak, tüymesinler sonra. En azından varsa ortada bir suç, içeri atılsınlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dostum bizim şikayetten önce birinin şikayeti mevcut davanın seyirini takip ediyoruz fakat adliyelere su aralar ne hakim ne savcı kaldı ohal kapsamın dada bu işler yavaş ilerliyor bizden önce şikayette bulunan avukata bildirdik tedbiri koyduk dedi bildiğim bu kadar

      Sil
  2. Bende mağdurum ve mahkeme yoluyla hakkını aramak istiyorum daha önce dava açan arkadaşlardan mahkeme dava dosyası nın numarasını öğrenmek istiyorum en azından bir yol kadedilmiştir diye düşünüyorum

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.