Ads Top

A KAZANCIN SAYFASI BAKIMA ALINDI!!!

Haydaa neden bakıma alıyorsunuz ya yoksa gösterdiğimiz detaylar mı üzdü sizi

Bakın ben bu sisteme dahil olucak kadar paramı sokakta bulmadım. sizde bulmayın şirketin sayfası  ben yakında paranaızla giderimci olarak gösteriyordu düzenlemeyemi aldılar yoksa çe bank vurgunundan sonra sorusturmalar arttı diye mi korktular bilemem ama size önerim bir firma karını paylaşıcaksa bunu katılım bankası üstünden vergili algılı yapar kendileri madem dürüst bir iş yapıcaz diyorlar buyrun katılım bankasıyla insanlara sunsunlar en temizidir tapu teminatına gerek kalmaz devlet guvencesi banka guvencesi gelir kendileri hakkımızda dava açmışlar deniyor ne için acıcaklar şirketleri sorusturmaya girerse haksız kazanc elde etmek vergi kacırma gibi bir ton suctan yargılanıcaklar bunlarıda biliyorlar dava açsalarda bizde para kazansak acıkcası tazminatlarıyla guzel bir masa kurup bunuda blogumdan paylasıcam benim korkum yok firma her işini resmi yapsın devletime vatanıma milletime faydalı olsun ben özrümüde dilerim korkmayın bu kadar site incelemeye giricek diye ya yakında sizde patlarsınız...

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.